Vinterjacketajm.

2009-09-30, 18:44:13 / KATEGORI: Dagboken
Idag har jag tagit fram min vinterjacka, en av mina absolut bästa favoriter. Snart är det dax att även inreda hallen med vantar och mössor. Snart är det dessutom första advent. Tiden springer iväg, och just nu älskar jag det. Min vardag består just nu av massa tankar om hur jag ska göra. Jag vet inte riktigt om jag vill dela med mig av mina framtidsdrömmar innan jag är helt säker på att det verkligen är det jag vill göra. Men jag kommer nog att läsa två kurser inom det snaraste på 5 veckor vardera, alltså 10 veckor, samtidigt som att jag kommer jobba timmar på City Mail. Precis som nu ungefär! Eftersom att det inte finns så mycket att göra på jobb just nu kan jag lika bra passa på med kurserna redan nu. I Januari, Februari och Mars kommer det behövas fullt manskap på jobb och då verkar det bli mycket jobb för min del. Så jag tror att jag tar två kurser nu, och avslutar med de sista två kurserna i April, Maj någon gång.

Sen börjar mina andra planer som jag tänker på för fullt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?