Väla-Tisdag.

2009-09-15, 16:35:10 / KATEGORI: Dagboken
Jaha! Då var det redan Tisdag och jag har varit ledig hela dagen utan att ha rört ett finger. Det är väldigt skönt med latdagar fram tills klockan blir 18:00 och man inser att man verkligen inte fått ut någonting av dagen. Då kommer ångesten. Snart kommer Emil hem från jobbet och då ska jag köra till Väla för att unna mig lite kläder. Har brist på höstkläder så det kommer förhoppningsvis bli lite mysiga cardigans. Ska försöka hitta ett par jeans och en fin fest-topp också. Ett par skor kanske? Fast jag vet inte riktigt vilka jag vill ha ännu så vi får se hur det blir med den saken.

Kanske IKEA?! Åh, jag älskar IKEA!

Johanna Thedéen [johannasday]

Fin blogg du har!



2009-09-17, 19:29:39 URL: http://johannasday.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?