Stora drömmar.

2009-09-26, 11:13:58 / KATEGORI: Dagboken

Sitter lite smådeppig och svär över att det inte blev någon match. Nu får vi vänta till hemmapremiären den 10 Oktober. Suck! Fast det gjorde inte så mycket för Rögle spelar ju sin första hemmamatch för denna säsongen. Hv71 kommer få det tufft! Nedsläpp 16:00, och Kennys tröja ska förhoppningsvis upp i taket idag.

Har jag berättat för er att vi ligger bland de första i kön för Ängelholmshem? Det gör vi iallafall. Och igår blev jag överlycklig när vi gick in på sidan för att titta om där va några lediga lägenheter. En trea på 65 kvadratmeter för 4900 kronor, i samma hus, två dörrar bort. Perfekt! Jag vill bo i detta huset fortfarande så jag håller tummarna för oss. Åh! Det hade varit så roligt att flytta och fixa en massa nu hela vintern. Så om en vecka får vi veta om vi får kommma och titta.

Jag håller just nu på med ett projekt och har varit inne på skatteverket för att få hem líte papper om eget företag. Det är inte så avancerat som det låter. Kommer att hänga ut lappar i blandannat mataffärer och liknande för jag ska nämligen börja fotografera och så småningom börja ta betalt för det. Så om någon vill bli fotograferad så hör av er. Jag ställer upp på allt jag kan. Kärleksporträtt, familjeporträtt, barnkalas, bröllop mm. Jag vill att bilderna ska se så levande ut som möjligt och kommer gärna hem till er och fotograferar i er hemmiljö, men det är naturligtvis ni som bestämmer hur ni vill ha bilden. Jag vill träna så mycket som möjligt (gratis), för att utveckla mig själv och min kreativitet. Bara hör av er!


nettan

Det är klart vi vill ha dig, Du är den första vi anlitar:) Du är ju bäst. Du ska få de korten du tog på oss så du kan göra en portfölj:) Vi skulle vilja anlita dig sen när vi alla har tid för vi vill ta lite fina kort på oss med massa hud:) Bli inte rädd:) Men kärleksfulla kort:)



2009-09-26, 11:21:36

Jonna

Åh va roligt att höra! Dom korten vill jag gärna ha sen :) Jag är lätt på, har redan en idé för er :) hihi!



2009-09-26, 12:34:38 URL: http://tolvpack.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?