Kom höst! Kom vinter!

2009-09-03, 17:20:20 / KATEGORI: Jonnas tankar
Det känns som att sommaren lider mot sitt slut. Och vet ni vad, jag älskar det. Just nu vill jag att marken ska vara täckt att höstens alla fina höstlöv, jag vill att det ska bli dags att hänga fram höstjackan på sin plats, jag vill packa ner sommarkläderna i en låda och inte ta fram dom förrän sommaren 2010 är på gång. Jag vill ha en anledning att sitta inne om helgerna, titta på film och äta nybakade muffins nerborrad i en varm famn, under en stor stickad filt. Jag vill gå upp tidigt om morgnarna, dricka varm oboy och titta på julkalendern. Jag vill ta på mig vinterjacka, mössa och vantar när jag ska gå utanför dörren. Jag vill så småningom hänga upp en fin julstjärna i fönstret och dekorera granen i julens alla fina färger. Kom höst! Kom vinter!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?