En Söndag som idag.

2009-09-27, 11:46:38 / KATEGORI: Dagboken

2-4 till Hv71 igår. Men ingen tycks deppa och det är helt rätt, för det var fasen bara turen Hv71 hade med sig. Rögle spelade arslet av dom hela första perioden och Hv såg ut som ett gäng virriga höns ute på isen. Men man måste göra mål, och det gjorde inte Rögle mer än på en av alla 700 lägen. Tyvärr. Och då kan man inte vinna heller, tråkigt nog. Men vinsten kommer snart, för det ser ruskigt bra ut.

Igårkväll blev det lite alkoholhaltigt hemma hos Jesper & Eva. Precis lika trevligt som vanligt och jag fick med mig en väska hem som jag kommer stortrivas med. Jättefin, precis min stil. När alla gick till 57:an gick vi hem, Emil somna på studs och jag titta på Amerikan History X. Jag kan hela filmen utantill, men endå är den så väldans bra endå.

Snart ska vi köra ut till Väla och spendera eftermiddagen där. Jesper ska åka till Norge ikväll och sen ser vi inte honom på 9 månader då han kommer göra en jätteresa. Thailand och Kambodja är två av alla hans destinationer och jag hoppas att allt går som det ska där nere.

Fortsatt trevlig helg!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?