tisdagsmys

2009-10-13, 16:43:33 / KATEGORI: Dagboken

Nästa vecka sätter min nya resa fart. Då ska jag ha bestämt mig för vilka kurser jag vill läsa fram till Jul, eller snarare vilken kurs jag vill läsa fram till jul. För jag hinner nog bara med en skulle jag tro. Nästa vecka får jag också reda på vilka kurser jag (förhoppningsvis) kommer in på till vårterminen. En massa hälso-kurser har jag sökt in till, både i Halmstad och i Malmö. Men nu tar jag en sak i taget,  för jag vet hur lätt jag har för att ta på mig för mycket saker för att sedan tröttna ganska fort.

Jag håller på att skissa på min affisch som ska upp i diverse affärer och dylikt för att skapa mig en liten kundkontakt, för att lära mig mer om fotograferingen och för att kunna utveckla mig själv dit jag vill. Fick faktiskt ett erbjudande idag om att fotografera Ann-Sofi och hennes familj i December. Får hoppas på att det blir så att dom kommer hem till Klippan över julen för det hade varit grymt roligt med familjefoto. Så fram tills dess har jag Elias att träna på, barn är nog inte det lättaste att få fast på bild. Ha ha.

Nu ska jag ta mig en kopp teá och vänta på Emil som snart kommer hem från jobbet. Vi ska köra och hadla lite mat så att jag inte svälter ihjäl här hemma. Om jag får bestämma så blir det Tacos ikväll, får Emil bestämma blir det korv och makaroner. Vi får väl se. Hi hi.

Maja

du får gärna öva på mig om du vill!! ;)



2009-10-18, 18:40:38 URL: http://majaoberg.bloggspace.se

Jojo

Jag hoppas du kom in på någon av kurserna du sökt! :) Uppdatera snart Jonna! Krams



2009-10-26, 20:57:41 URL: http://johannajansson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?