självkänsla.nu

2009-10-12, 18:10:05 / KATEGORI: Dagboken

Det känns som att jag kommit lite "ur banan". Mina tankar är inte alls så positiva som dom var för 3 månader sedan, och min självkänsla är påväg ner igen. Nu gör jag mig en kopp teá och tar fram Mia Törnbloms "Självkänsla" igen. Bloggen är också ganska tråkig numera, men det kommer bli bättre resten av denna månaden när jag bara kommer att vara hemma och fördriva tid. Då kommer jag ha tid att att skriva och fota en massa.

Nettan

Kämpa på darling:) Det kommer lösa sig tillslut..jag väntar fortfarande men det kommer:)



2009-10-13, 16:21:42

Evelina

jag har precis lånat den boken av min jobbcoach :D och ska börja läsa den nu :D



2009-10-13, 16:50:02 URL: http://littleblue.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?