höstens färger.

2009-10-06, 11:46:57 / KATEGORI: Dagboken






Denna veckan började med ledighet och en Röglevinst mot Timrå. Kan det bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det. Trots att jag är krasslig idag känns det endå som att det kommer bli en bra vecka. Såklart finns orokänslorna där hela tiden och dom är jag ganska trött på. Nervositet cirkulerar i min kropp inför Lördagens premiärmatch i Lindab Arena mot Trollhättan HC. Vi har aldrig mött något av de lagen vi har i vår serie och det är ganska läskigt att inte vet hur de spelar, hur bra eller dåliga de är och vilka som är deras svaga sidor. Men att gå in och ge allt vi har ska ge oss en seger i första seriematchen i historien.

Idag har jag sökt massa fristående kurser på diverse olika högskolor inför vårterminen. Kurser som jag är intresserad av, för det är ju trots allt därför man ska plugga om man vill plugga, för att lära sig mer om det man är intresserad av. Så jag har sökt kurser om blandannat pedagogik, hälsa & ohälsa, människokroppen kost och hälsa, beteendepedagogik och några andra intressanta grejor. Kurserna är på antingen 15 poäng eller 30 poäng och vid heltidsstudier motsvarar 15 poäng 3 månader och 30 poäng 6 månader.

Ikväll har vi tvätt-tid. Mindre roligt men det är kul att få en helkväll med Emil utan någon som helst planering. Det är inte ofta vi får den tiden pågrund av träningar och jobb. Men på Tisdagar kan jag pussa på honom hur mycket jag vill.


Bergman

vid vilka universitet har du sökt? :D



2009-10-06, 16:18:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?