En fullspäckad helg.

2009-05-11, 11:35:23 / KATEGORI:


Min stora kärlek har precis lämnat mig för cd-skivs shopping och kvällsjobb, och det är hela tio timmar till han kommer hem igen. Vad ska jag göra hela dagen? Det blåser tok mycket ute och mitt  humör är inte på topp. Är lite irriterad över att vara ledig hela denna veckan också, min chef är en orättvis son of a bitch. Hmpf!

Helgen har varit händelserik. Den började med en underbar fredag tillsammans med Johanna, Sofi, Jenny och Elias framför Talang 2009. Vi grillade och hade väldigt trevligt tillsammans med en energirik liten ett och ett halvt åring. Min fina kille var på tv iklädd kodräkt och han var himla snygg. Jag är stolt över honom.  En fredagkväll att minnas, verkligen. Lördagmorgon började med jobb fram till 16.00 tillsammans med Pernilla, med andra ord var det en rolig dag på jobb. Därefter var det dags för grillkväll hos familen Cronwik. Det bjöds på grillmat, pasta sallad och diverse alkoholhaltiga drycker, men tyvärr väntade det jobb för mig även Söndag morgon så för mig blev det endast två cider till maten. Vi spelade landhockey med Albin, tittade på Fröidhafestivalen foto samt inspelningar från de olika framträdande. Dock syntes GävleAndreas mer än 95% av speltiden, och ni som var där vet ju vilken härlig syn det var. En väldigt trevlig Lördagkväll. Efter jobbet igår bar det av till Munka IP för att spela match mot Hittarp, vi förlora som vanligt. Tråkigt. Jag längtar tills hockeyn börjar. Efter min förlustmatch åkte vi till Anna och Jesper för att planera Fröidhafestivalen 2009 och grilla. Det kommer bli en ännu större festival detta året, på ett stort fält ute på deras gård i Utvälinge som ligger cirka fem kilometer ifrån Lindab Arena. Jag och Anna ska göra inbjudningskort denna veckan så dom är ute inom en snar framtid. En underbar helg med mycket aktiviteter. Nu är jag ledig två helger framöver, toppen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?