han finns där, i mitt hjärta.

2009-05-06, 11:22:38 / KATEGORI:

Jag vet vem du är. Jag vet hur du är. Jag vet hur du ser ut. Jag vet vad du helst äter till frukost. Jag känner dig. Jag älskar dig. Det finns en för alla. En person som man är menad att leva resten av sitt liv med. Han finns. Han är den jag vill hålla i handen på stan och visa hela världen att ja, han är min. Jag ler fortfarande som en nykär fjortonåring när hans blick möter min, jag går lixom vilse i mig själv. Han är min dröm. Drömmen jag alltid drömt. Han är mitt äventyr. Äventyret jag upplever.  För alltid. Det finns inte längre några monster under sängen när han ligger bredvid. För jag vet vem du är. Jag vet hur du är. Jag vet hur du ser ut. Jag vet vad du helst äter till frukost. Jag känner dig. Jag älskar dig, Emil.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?