En massa plugg.

2009-05-29, 08:53:26 / KATEGORI:


En smoothie står och väntar på mig, mixad och klar. Sen blir det till att plugga, har både matte och natur närvaron idag men det blir en baggis. Dessa två närvaroproven är för övrigt dom allra sista, sen behöver jag förhoppningsvis bara rikta in mig på högskolestudier. Om jag kommer in, håll alla era tummar. Emil har precis kört till jobbet i sina nya fräscha shorts som han köpte igår. Han är så snygg så det pirrar i hela kroppen när jag tittar på honom. Bäst är han ju också.

Jobb ikväll 17-21
och stägning både Lördag och Söndag.

By the way så ringde Espressohouse mig igår och fråga om jag ville ha en tjänst i Ängelholm. Jag blev tyvärr rvungen att tacka nej med tanke på att det var en timanställning med endast 15 timmar i veckan. Över sommaren har jag ju heltid på Rasta så jag stannar där. Men jag hoppas att det kommer ut en liten större tjänst på Espressohouse för där skulle jag verkligen vilja jobba. Allt går som på räls. I love it.

Jag har hockeyabstinens. Vill att vi ska börja träna nu, nu, nu. Åh! Jag längtar tok-mycket.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?