Alla mina tankar.

2009-05-04, 13:09:08 / KATEGORI:



Det gör ont från topp till tå när man läser om alla olyckor de senaste dagarna. Det värsta som finns är att mista någon nära, någon man älskar, någon som är värd livet. Saknaden är enorm, och det värsta är att den aldrig går över. Man ska vara tacksam för livet och det som morgondagen har att erbjuda. Livet är meningsfullt och det finns ingen tid att deppa eller vara missnöjd med det man inte har. Så ta vara på varje dag och njut. Tänk på de människor som hade hela livet framför sig, men som inte fick en chans att leva det.

Jag skänker idag alla mina tankar till den 5 åriga flickan som i omkom i en bilolycka i Ängelholm. Och till den 18 åriga killen som omkom i gocartolyckan i Klippan igår. Jag beklagar sorgen för deras familjer och anhöriga.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?