Uppe med tuppen.

2009-05-27, 09:48:42 / KATEGORI:



Man märker en enorm skillnad när man går upp i tid och man slipper ångesten för att man sovit bort en hel dag. Gick upp när Emil körde till jobbet för att göra mig en smoothie och vakna till tv'n. En bra start på dagen. Har hunnit kika över min kommande matteuppgift som är en uppsats där vi får välja tre olika inriktningar att skriva om. En av inriktningarna var att analysera en byggnad i staden där man bor och förklara hur denna byggnad påverkar allmänheten. Min första tanke var att skriva om den näst bästa platsen på jorden, nämligen ishallen, Lindab Arena. Yäh! Vi ska få med mycket egna tankar och funderingar i denna uppsatsen så mitt val passar mig perfekt. Två veckor kvar, sen är jag redo för högskola. Förhoppningsvis.

Solen börjar titta fram och det är dags för mig att ta tag i disken. Efter disken blir det en promenad med min kamera. Jag är så lycklig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?