Picknik på Söderåsen.

2009-05-01, 09:28:56 / KATEGORI:
Det var faktiskt ganska skönt att jobba igår med lagom mycket folk och ett glatt gäng, både på Resturangen och Burger King. Dessutom slapp man hysterin kring hela Valborgsfirandet och det hände väl inget speciellt på grund av eldningsförbudet. Klockan blev inte så mycket när vi gick och la oss, tydligen va hela stan tom. Inte en människa på någon av stans alla pubar. Så jag missa med andra ord ingenting.

Idag ska jag jobba stägning, 16 - 23. Idag har vi jippo på jobbet för alla barn. Där är blandannat fiskedamm, ansiktsmålning, ponnyridning, hundutställning, billig mat på båda resturanger och det bästa av allt, godis för 3.90. Tyvärr missar jag det mesta av detta kalas men godiset är ju kvar. Hi hi. Snart ska min kille vakna, för vi ska åka till Söderåsen och picknika ute i solen tills jag ska börja jobba. Äta glass ska vi också, kulglass med massa olika smaker. Och idag åker shortsen och sandalerna på.

Trevlig helg mina vänner, och alla som jag känner.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?