Omöblering.

2009-05-29, 15:50:14 / KATEGORI: Dagboken




Nu har jag möblerat om i vår lilla lya. Det blev väldigt bra och öppet. Emil vet inget ännu så han kommer nog bli ganska förvånad när han öppnar ytterdörren. Hi hi. Kleffi kom förbi med massa filmer till oss. Blandannat fick jag "I taket lyser stjärnorna", den där svenska filmen om en tjej som förlorar sin mamma i cancer som tydligen ska vara superbra. Sen fick jag avsnitt 24, säsong 6 av One Tree Hill. Wiho! Nu ska jag snart gå ner till bussen för att ta mig till jobb. Min underbara moder hämtar mig i Östraljungby. Efter jobb ska jag hämta alla mina bilder sedan sommaren 2005 och framåt som ligger på min gamla dator hos mamsen. Får nog skaffa mig en sån dära' extern hårddisk för att få plats med andra grejor än bilder på min nya dator.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?