Lyckorus, en Torsdag som idag.

2009-05-22, 00:01:52 / KATEGORI: Kärleken

Idag har jag befunnit mig på andra sidan, betraktar livet ur en annan synvinkel. Lagt allt på hög och funderar över nästa steg. Min framtid. Jag hoppas på att hitta ny inspiration, bland sommar och stränder, blå himel, äventyr, kärlek, i den underbara känslan med en lång sovmorgon bland vita lakan och även känslan en regnig ljusgrå sommardag med åska. Kreativiteten kan dyka upp var som helst, det gäller att vara beredd. Dagens kväll hos familjen Thulin fick mig att njuta av hur härligt det kan vara att bara strosa omkring, att bara vara. Bland studsiga och glada barn, utan klocka, med min käraste och hans underbara familj. Fyra timmar på det sättet kan läka vilken sårad själ som helst. Lyckorus en Torsdag som idag.

Ni förstår säkerligen ingenting.
Jag älskar mitt liv, trivs med mig själv och allt runtomkring. Det räcker för mig. Frågor som plugg eller jobb snurrar i mitt huvud. Men tack vare mina nära och kära, vet jag att allt kommer att ordna sig, vad jag än bestämt mig för att göra när sommaren lider mot sitt slut. Mitt liv är mitt nu, och det är de som spelar någon roll för hur allt kommer att bli i framtiden.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?