Klockan visar läggdags.

2009-05-06, 22:39:31 / KATEGORI:


Solen gick ner för någon timme sedan och klockan visar snart läggdags. Emil spelar sitt nya tv-spel som går ut på att döda konstiga varelser, det verkar vara populärt med dödarspel nu, själv håller jag mig till Sing Star och Sims. Dagen har varit händelserik, inte fysiskt tyvärr men psykiskt. Har haft massvis med tankar i huvudet hela dagen och jag vet inte riktigt var dom kom ifrån. Har hunnit med en del natur uppgifter, matlagning och tv tittande, men mycket annat har det inte funnits ork till.

Klickade precis in mig på hd.se och läste något som gjorde mig sådär nostalgiskt glad. Östra badet ska räddas. Badet hör till Östraljungby och min barndom, jag tycker det är roligt att det får vara kvar. Inte minst för barnen i byn som annars inte har någonting mer än en lekplats att leka på, och ett fotbollslag att tillhöra. Kommunen pratar alltid om att förebygga alkoholkonsumtion och droger, fyll samhället med aktiviteter så har ungarna inte tid att tänka på allt vad "vuxenlivet" har att erbjuda. Godnatt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?