Känslan av att vara stolt.

2009-05-23, 13:21:49 / KATEGORI:

Har varit fullt upp de senaste dagarna. Mycket plugg och mycket jobb. Fick för övrigt alla rätt på både mattenärvaron och naturnärvaron, yeah! Känslan av att vara stolt över sig själv gör att man växer hela tiden, jag känner mig inte längre helt hopplös.

Åkte hem till min kära mor igår efter jobbet och duschade inför kvällens fest. Det var bra gjort av mig för jag tjänade en digitalkamera. Efter vår Stidsvigsvistelse körde vi mot Åsljunga för att spendera kvällen med Emils släkt. Om ni föreställer er tio kopior av Bröderna Fröidh så förstår ni vad jag utsattes för igår. Haha. Det var hemskt roligt och det bjöds på hemskt god mat. Min fina kille drack vingeldricka och blev ganska vinglig, för övrigt är han väldigt söt när han är vinglig. Kvällen blev sent och det var skönt att komma hem och få sova.

Just nu är Emil och spelar match mot serieledarna. Salamis vinner lätt som en plätt. Dom har ju världens snyggaste kille så vinsten är ju given. Ikväll blir det födelsedagsfest i Hyllinge för Flexi. Hoppas att vädret håller sig soligt så att det blir lite utevistelse och kubb för det tycker jag hade varit roligt. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg..

Tina

Klart du ska vara stolt.....Grattis till alla rätten:)



Kram



2009-05-23, 23:02:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?