Jag ser bokstäver överallt.

2009-05-19, 13:06:03 / KATEGORI:

Plugg plugg och plugg. Men snart är jag klar med naturuppgiften iallfall. Jag fixar resterande imorgon för just nu ser jag bara bokstäver överallt. Jag känner hur huvudvärken kommer smygande och jag mår sådär kymigt idag. Emil har varit krasslig i ett par dagar nu och hostar som en tok. Jag hoppas inte att hans förkylning hoppar på mig. Idag ska vi köpa dammsugare på Maxi. Dom rea'r ut sina 600 kronors dammsugare för 299. Perfekt. Så för alla som ska köpa ny dammsugare, gör det denna veckan, på Maxi. Yeah!

18.00
väntas mental träning i Åstorp med fotbollen. Ska bli spännande. Känns som att vi behöver det. Vi förlora även gårdagens match mot Wormo. Förstår inte det? För vi är inte dåliga, vi har spelet, men inte avsluten. Vi gör inga mål. Hade vi gjort mål på våra chanser så hade det gått vår väg. Men igår testade vi en annorlunda spelstil som nog kan funka riktigt bra när vi spelat in den. Ajja, jag längtar mest till hockeyn börjar. Det är hästlängder roligare.

Pernilla

Ohh, jag har ändån en rosa, med kromade fälgar ;) hihi. tack för i lördags förresten :)



2009-05-19, 20:30:57 URL: http://parry.bloggagratis.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?