Jag älskar IKEA.

2009-05-14, 19:27:01 / KATEGORI:



Eftersom regnet dök över Ängelholm fick jag ändra i dagens schema, men det gjorde ingenting. Istället begav jag mig till världens roligaste affär, IKEA. Det blev massvis med roliga grejor. Det bästa med IKEA är att det känns som att man får hur mycket som helst för pengarna, jag älskar IIKEA. I vår köksskåp står nu fyra stycken nya skålar och två nya tallrikar (nu har vi sex stycken av varje tallrik), sex stycken nya glas, nya bestick i rostfritt stål, tuffa servetter, två rostfria skålar och två nya diskborstar. Me like! Efter min IKEA tripp begav jag mig till Rusta där jag införskaffade massor med nya disktrasor med dödskallar på, en sopborste (en rosa, eftersom att min mopphink är rosa) och en del rengöringsmedel. Nu är köksskåpen och städskrubben uppdaterad. Mission complished (eller hur det stavas).


Fia- Mamma till Nova

Jag älskar med Ikea :)



2009-05-17, 14:38:01 URL: http://[email protected]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?