Helgalen helg.

2009-05-17, 19:01:57 / KATEGORI:

Oh herregud vilken gårkväll! Anette och Linda stod för födelsedagsfest och det var så kul att jag fortfarande skrattar högt när jag tänker på alla galenskaper, såhär en dag senare. Underbart! Det var något av det roligaste jag varit med om.  När jag får tag i Tobbes bilder lägger jag ut dom, och då kommer ni att förstå. Huvudvääääääääärk.

Denna helgen har jag:
Ätit den största pizzan jag sett
Varit på utflykt med Emil och Johanna
Pussats
Varit på årets roligaste fest
Ätit sjukt goda grillspett
Sett Frida få in 13 stycken marshmallows i munnen
Varit stolt över min kille (som alltid)
Fått till en fin frisyr
Haft minnesluckor
Skrattat massor
Sjungt en massa låtar och snapsvisor

Och nu ska jag sova de resterande timmarna som är kvar av denna helgen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?