En härlig frukost.

2009-05-13, 09:17:23 / KATEGORI:

Efter uppstigning 06.20 för att skjutsa världens bästa Johanna till Skummeslöv för hennes trip till Liseberg med alla Rasta chefer, åkte jag hem och gjorde mig en god frukost. En frukost bestående av knäckemacka med skinka, ett ägg (som jag delat i mina nya äggdelare som är fin), rökt makrill och ett glas juice. Jammi! Nu ska jag försöka mig på att göra en snygg header till bloggen, samt ta en runda med mina inlines så hockeymusklerna inte försvinner. I eftermiddag kommer Anna och hämtar mig och då ska vi köra till Väla och shoppa, sen ska vi mixtra med Fröidhafestivalen inbjudningarna hela kvällen. Solen skiner och allt är underbart.


Nettan

Palla va blond:)



2009-05-13, 19:59:44

Anonym

Shit vilken sommar! :)



2009-05-13, 21:27:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?