Bråkar med min nya dator.

2009-05-04, 13:30:43 / KATEGORI:
Min nya dator klabbar. Eller så kan det vara så att jag tryckt på fel knapp vid systemåterställningen som jag gjorde imorse för att vårt internet inte fungerar på min nya dator men är fullt fungerbart på Emils. Nu säger min dator att datorn måste startas om för att Windows ska installeras, men Windows installeras aldrig om utan den rutan dyker upp hela tiden. Whaa! Men imorgon ska jag åka in till Siba och se om dom kan hjälpa mig. Det är tråkigt att alla såna där elektronik grejor jag rör vid börjar bråka med mig.

Jojo

Mange spelar i Färingtofta! Var spelar Emil? Då kanske deras lag möts någongång???!! Med tanke på att Manges lag förlorade matchen med 10-1 så lär nog Emils lag vinna stort om dem möts någongång... ;) Kram



2009-05-04, 15:53:50 URL: http://johannajansson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?