Vårvädret glänser..

2009-03-19, 13:28:03 / KATEGORI:

Vårvädret glänser och himlen är bländande blå. Vädret skapar just nu glädje och tiden går oerhört fort, det är lixom snart sommar. Den 30 Mars är det 10 veckor kvar tills jag är färdig med skolan, och då är sommaren här. Då kanske man till och med har hunnit med sitt första dopp i havet för detta året, man kanske har gått barfota, haft en del grillkvällar, suttit på en av stadens alla uteserveringar en hel kväll och man har kanske dessutom blivit stucken av en geting eller ett bi för första gången sommaren 2009. Jag har förmodligen tagit mitt första dopp, ätit mina första jordgubbar och gått barfota för första gången detta året den 5 Juni. Jag längtar tills den första sommardagen är här.

Sommaren kommer vara fullspäckad med jobb, cykelturer till Råbocka, fotografering, mys, vänskap, kärlek, lyckorus, sena utekvällar, brunbrända armar, semester och glädje. Sommaren 2009 är varmt välkommen.

Idag är jag ledig. Jag och min stora kärlek ska välkomna våren med en musikal på Helsingborgs stadsteater ikväll 19:00. Spring Awakeing. Vi har fått gratis biljetter av Emils jobb eftersom att han är kultursamordnare i Åstorp. Då har man förmåner så att säga. Så 17.10 tar jag bussen in till Helsingborg, vårfräsch och med strålande humör.

Måste även tillägga att jag hjälpte Martin i hans nya fina lägenhet igår. Den kommer bli superfin när han är färdig och jag måste säga att jag är grymt imponerad av honom. Fredde lärde mig skära tapetlängder så att dom passa, så nu kan jag allt om tapetsering.

FÖR TUSAN.
Jag har glömt skriva att Rögle piska Västerås med 6-1 igår, 4-0 efter första perioden. Härligt.

Fortsatt trevlig dag mina vänner. Glöm inte njuta över det ni har och lägg inte energi på sådant som inte går att göra något åt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?