Pigg som en nötkärna..

2009-03-08, 00:30:45 / KATEGORI:

Snart ska jag ta min livsstil som tydligen gör mig dum i huvudet och min livserfarenhet som jag inte har, och gå till sängs. Och jag ska sluta mobbas också. För det tycks jag vara väldigt bra på. Det är de jag är mest känd för, min mobbning mot andra människor.

Sen vill jag bara tillägga att min medverkan i skridskoskolan imorse var väldigt rolig. Vi lekte tagen och åkte slalom, det var hemskt roligt. Hann kika lite på konståkningstjejernas träning inför den stora showen dom ska ha snart. Kommer bli skitfräckt.

Hann med att hämta Sis i Stidsvig innan det var dags för världens snyggaste killar att spela match. Jag utsåg Robin till snyggaste kille på planen, men det är bäst att det förblir hemligt. Salamis vann med 1-0 och E såg ut som en slagskämpe från andra världskriget efter matchen. Det där med glidtacklingar på grus är tydligen ett måste. Trots att det gör ont och att benen blir totalförstörda.

Tres-käk har vi också hunnit med. Mums. Och nu sitter jag här, pigg som en nötkärna. Ska upp 07.30 imorgon och träna hockey, sen ska det spelas fotbollsmatch mot Fjälkinge som är en by utanför Kristianstad, det lärde jag mig idag.

Denna helgen ser i stort sett ut som alla andra helger. Så jag tycker inte att min livsstil gör mig dum i huvudet precis? Men vad vet jag.. Det är tur att andra har sån koll på ens liv att man själv slipper anstränga sig.


Nettan

Det var nog just därför Emil såg ut som han gjorde som matchens snyggaste blev R. Det trodde R själv iallafall:):)



2009-03-08, 10:01:48 URL: http://nettanu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?