Kom precis hem från biblioteket..

2009-03-02, 14:50:27 / KATEGORI:
Kom precis hem från biblioteket där jag har pratat med min studievägledare. Det ser ljust ut med mina nya planer som jag haft ett tag nu. Jag hade sparat in pengar, studerat och kunnat jobba samtidigt. Det hade varit guld i min tillvaro just nu.

E jobbar kväll så jag tänkte passa på att tvätta idag så att han slipper. Tvättkorgen är överfull så det behövs verkligen.

Idag bestod min frukost av naturell youghurt med nötter, banan och björnbär. Det var gott som tusan och jag är nöjd över min nytto-kick. Till Lunch gjorde jag hemmagjord potatissallad med fetaost och rödlök, till det blev det parmaskinka, äpple, körsbärstomater och grönt-tea.

Nu ska jag skriva jobbansökningar och hitta en brevlåda så att jag får iväg dom. Sen ska det solas innan det är dags för att tvätta.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?