Veckoplanering.

2009-03-30, 12:38:15 / KATEGORI:
Är det någon som vet var man kan få tag i svart kakeldekor?

Just nu sitter jag ingrodd i en filt med en stor kopp vaniljtéa och lägger upp min veckoplanering. Är ledig idag och det är härligt. Tyvärr är vädret något av det gråaste jag sett men då passar det ju perfekt med en fixar dag. Alla skåpen ska rensas, torkas av och organiseras om. Garderoben ska det om-möbleras och vår klädkammare ska rensas och massa grejor ska ner i förrådet. Så min måndag kommer vara fullspäckad.

Imorgon blir det plugg hela dagen. Har en del matte uppgifter att fixa inför fredag. Träning blir det också, och god mat. Håller på att fundera ut vad som ska lagas imorgon? Någon idé?

Onsdag. Jobb 9-16.
Kommer en buss med 60 personer som ska äta. Lagom roligt.

Torsdag. Jobb 9-16.

På Fredag ska jag och Emil hem till Pappa & Tina som bjuder på födelsedagsfirande. Ska bli mysigt och jag kanske får ett par nya hockeyhandskar. Hi hi.

Kommer bli en great vecka.
YEAH.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?