Underbar Tisdagkväll..

2009-03-10, 19:43:46 / KATEGORI:
Middagen har precis serverats och det blev kycklingfilé i grillmarinad, potatisgratäng och melonsallad. Mums. Emil har kört på badmintonträning så nu är jag ensam hemma i två timmar. Jag hade tänkt se det na avsnittet av Andra Avenyn sen gå och lägga mig. Ska upp klockan 7 imorgonbitti och jobba. Härligt. 

Min eftermiddag har varit super rolig. Först hämtade jag Elin på fritids, sen gick vi och plocka snödroppar som var väldigt fina och våriga. Vi klättrade i två olika träd och hoppade studsmatta och lekte någon slags boll-lek samtidigt. Foton tog vi också, en väldans massa. Jag har några bra bilder som skulle kunna passa på Elins 18 års dag om tio år. Ha ha.

Fortsatt trevlig kväll..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?