Trasig antennslad..

2009-03-11, 18:52:43 / KATEGORI:

Eftersom vi inte uppdaterat vår trasiga antennsladd fungerar tv'n fortfarande inte och Sis tycker nog inte att filmen vi såg på var speciellt bra för hon sover som en stock.

Emil har kört och tränat efter att jag serverat honom makaroner och weinerkorv (för min del blev det rester från gårdagen) och snart ska vi bege oss mot ishallen. Idag har det varit en behaglig dag på jobbet med väldigt lite gäster, så det blev till att städa desto mer. Jag hann även med att rita en teckning till Pernilla för att jag råkat sno hennes jobbebyxor, som jag för övrigt fick behålla.

Imorgon ska jag och Anette ut och gå för vi är båda lediga. Det blir en lång runda så jag hoppas att det är fint väder.

Nu är det dags för hockeyträning.
JIHOO!


syster

haha nja jag hängde inte me så de va lka bra att somna en sväng ;P



2009-03-12, 20:59:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?