Spring Awakening..

2009-03-19, 23:03:32 / KATEGORI: Musiken i mitt liv
Kom precis hem från Helsingborg och jag måste säga att jag hittat ett dolt intresse som nu vuxit sig fram. Musikaler är en riktig höjdare och hela teatern blir lixom roligare med sång och musik. Härligt. Hitills har jag bara sett två musikaler och jag måste säga att High School Musical va hästlängder bättre än denna vi såg idag, trots att Spring Awakening var mycket bra och väldigt snuskig. Man fick se en killrumpa, en livslevande dessutom. Inte för att jag brukar vara så skygg för rumpor, men när det inte är Emils blir jag lite rädd. Haha. Det rockade inne på Helsingborgs stadsteater idag och musikalen är helt klart sevärd, man får sig en tankeställare.

Efter musikalen blev det makedonkan.
Och numera ska jag inte få ångest när jag äter skräpmat, ska förklara hur jag tänker en annan dag för nu är det film-tajm med baby. Godnatt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?