Patetiska människor..

2009-03-02, 12:36:34 / KATEGORI:
Det finns omänskliga människor i denna världen, som varken förstår hur dom beter sig mot folk eller vad folk tycker om dom. Och varför lägga ner energi på människor som livnär sig på att göra andra människor illa, och som tydligen tycker det är roligt. Varför ska man lägga ner energi på människor som man aldrig varit nära vän med? Varför ska man lägga ner energi på människor som man aldrig kunnat anförtro sig åt för att man vet att det man säger är ute lika snabbt..

Varför ska man lägga ner energi på människor som tycker det är roligt att klanka ner på andra människors klädstil, hårfärg, skor, näsor, personligheter eller andra tecken som utmärker en speciell människa. Det betyder bara att dessa människor inte trivs med sig själva och deras egna näsor, klädstilar eller personligheter.

Varför lägga ner energi på människor som bara får en att må dåligt? Som gör att man inte kan vara den man är, i rädsla för att man inte duger. För att klädstilen är fel, hårfärgen är ful, näsan är för stor eller att man väger för mycket..

Nej fy fan för dessa människor.
Vänskap betyder att man älskar sina vänner för precis dom de är. Inte för vilken klädstil man har. Man respekterar varandra och man finns där för varandra. I vått och torrt. Vänskap betyder också ärlighet. Att man ska vara ärlig och inte gå bakom ryggen på andra människor. Att man inte snackar massa bull. För vad är det för vänskap? Ingen. Nej precis.

MAN BEHANDLAR ANDRA SÅ SOM MAN SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.

Människor som dessa finns överallt, tyvärr. Alla människor råkar ut för dessa och det gäller att vara försiktig med vilka man anförtror sig åt. För det värsta som finns är ett brustet hjärta med en kombination av knivvhugg i ryggen.

Jag finns för dig, lillasyster.
I vått och torrt. Dygnet runt. Måndag till Söndag.
Stå på dig och välj dina vänner med omsorg.
För det värsta som finns är ett brustet hjärta.
Jag älskar dig

Sofi

Du är en ev dem finaste jag vet. Puss



2009-03-02, 12:47:50

lillasyster

jag älskar dig syster. massor !!!!!!!!



2009-03-02, 16:21:35

Jonna

Till lillasyster:

Jag älskar dig också. Ring om det är något. Jag finns här för dig.



2009-03-02, 17:02:03 URL: http://tolvpack.blogg.se/

Theresa

Faaan Jonna va du peppade mig nu. Du anar inte.



2009-03-08, 12:15:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?