Nu står där en jättestor skål..

2009-03-05, 20:39:05 / KATEGORI:
Nu står där en jättestor skål med frukt på köksbänken. Mums. En stor melon, bananer, apelsiner, äpplen och jordgubbar (fast dom står i kylen). Massvis med nötter blev det också, och mör choklad. Det är ju helg imorgon.

Fredagen ser ut att bli lugn. Blir nog lite buffé och en öl på Saloon när E kommer hem från jobbet. Saloon har tydligen erbjudande från Måndag till Fredag. Vid köp av en öl (29:-) får man buffé på köpet. Perfekt en fredageftermiddag.

På lördagmorgon ska jag hjälpa till på Rögles skridskoskola som har avslutning. Det blir lite lekar och sen ska det delas ut diplom. Ska bli roligt. Därefter har E match, mot Stidsvig ute på grusen vid ishallen. Salamis kommer vinna och det är ju inte så konstigt för dom har ju världens snyggaste kille i sitt lag. Lördagkväll är det födelsedagsfest hos Anette och Tobbe, sen utgång. Wiee.

Söndagmorgon är det hockeyträning, sen ska det spelas första DM matchen för min del. Mot Fjälkinge, var nu det laget kommer ifrån?

Ser fram emot helgen.
Nu är det bara en timme kvar tills E kommer hem från jobbet. Jag ska pussa på honom tills han somnar. Hi hi..

Nettan

Jag tror att det andra laget vinner för där spelar min snyggaste kille:) Hoppas det blir lika då för då är de kanske lika snygga:)



2009-03-06, 15:58:29 URL: http://nettanu.blogg.se/

Robin

Fjälkinge är en by precis efter kristianstad =)



2009-03-06, 23:21:49 URL: http://nettanu.blogg.se/

Hanna

Jonna jonna jonna! Fjälkinge ligger ju utanför Kristianstad =), mina hemtrakter =) Hoppas allt är bra med dig. KRAM



2009-03-07, 08:11:36 URL: http://hannapanna.zoomin.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?