Lördagkväll..

2009-03-14, 23:53:41 / KATEGORI:
En Lördag som idag har varit helt underbar. Att vakna till solsken och fågelkvitter med världens snyggaste kille vid sin sida får en att njuta av livet extra mycket. Mös hela morgonen innan det var dags att skjutsa Emil till Helsingborg, därefter blev det en snabbvisit på IKEA som för övrigt är världens bästa affär och sen var det dags för jobb 16-stägning tillsammans med Pernilla. Det har varit en lugn kväll på Burger King och vi har i princip sjungt och skrattat oss igenom hela kvällen. Några nya sånger till nästa års Melodifestival har det blivit och jag tror vi hade gjort succe, iallfall kan vi inte vara mycket sämre än detta årets finalist. Herrejesus.

Nu är det dags att sova för min del. Ensam.
Min kille är och spelar tv-spel hela natten.

Imorgonbitti är det hockeyträning som gäller, klockan 16.00 spelar Rögle hemma mot Leksand och jag kommer hålla alla mina tummar för dom på jobbet. Kom igen Rögle, visa var skåpet ska stå och bänka Pavel Rosa.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?