Kycklingfilé och bearnaisesås.

2009-03-21, 20:46:08 / KATEGORI:
Just nu serverar Emil mig kycklingfilé, klyftpotatis och bearnaisesås. Mums filibabba. Vi har hyrt Tropic Thunder som vi tänkt spendera kvällen med eftersom att den varar i hela två timmar.

Movies on Ice var superbra trots att ambulansen besökte Lindab Arena. En gammal tant trillade under pausen ner för ena trappan och slog sig ganska illa. Iallfall var Emilia superduktig tillsammans med alla andra tjejer. Oväntat mycket folk då två fulla läktare klappade i takt med musiken. Skit kul att se, speciellt för Rögles konståkning. Härligt.

Imorgon är det killarnas tur att visa AIK var skåpet ska stå. Och det kommer dom att göra. För min del blir det jobb 9-16 men jag hinner hem innan 16.30.

Filmdax.

nettan

Detta är till ditt senaste inlägg, men jag kunde inte kommentera där. Om du blundar och lyssnar på låten och relaxar så är den bra:)



2009-03-24, 14:06:47 URL: http://nettanu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?