Håller på för fullt med min layout.

2009-03-26, 22:44:45 / KATEGORI:
Håller på för fullt med min layout och det går framåt. Vill ha det nya photoshop nu och en ny dator så att jag kan sätta igång med mitt redigerande. Har en grymt cool idé till min header sen. Och nu vet jag hur man får hela headern att smälta in i bakgrunden. Tufft.

Det snöar ute. Blöä.
Dagen har spenderats på Väla, IKEA, Familia och Citygross. Blev en del grejs, dock ej från IKEA. Lite oväntat men jag måste bryta min trend att alltid handla något när jag är där. Fast deras nya handdukar är jag grymt sugen på, de röda. Dom är fräcka.

Imorgon är det helg, och match. Mot Eket. Vi vinner, lätt. Sen ska det vilas inför lördagens högskoleprov och lördagkvällens Qurling-fest i Helsingborg. Ska bli så jädrans roligt.

Har kollat vad jag får tillbaka på skatten i sommar.
6800:-
Jag klagar verkligen inte. Wiho.
Godnatt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?