Fotboll är inte bra för kroppen..

2009-03-08, 22:15:59 / KATEGORI:

AJ vad jag har ont i hela kroppen. Jag säger som Robin sa igår, "Fotboll är inte bra för kroppen!". Kommer inte kunna gå imorgon, men det gör ingenting för det var roligt. Iallfall första halvlek när det inte regna så mycket. Matchen slutade 1-3 och vi gick tyvärr av planen utan poäng, men vi gjorde en bra match för att vara ett helt nytt lag som aldrig spelat tillsammans.

Jag längtar efter solen. Men att ligga inne en Söndag i mysbyxor, raggsockor och tjocktröja och höra regnet slå mot fönsterbäcket är något av det mysigaste som finns.

Idag har vi spelat Bingolotto utan att vinna en enda krona eller ny lott. Däremot var vi väldigt nära att vinna 10 000. Fast vi gjorde inte det, tyvärr. Hi hi.

Imorgon ska jag på anställningsintervju.
Wish me luck.


robin

usch ja man får ont i varenda mm av kroppen =)



2009-03-08, 22:52:16 URL: http://nettanu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?