Det här med listor.

2009-03-24, 13:00:04 / KATEGORI:

Vilken låt tycker du verkligen inte om?
"Snälla Snälla", den gör mig verkligen rädd. For real.

Tar du ofta tupplurar? Inte så myckte som jag gjorde förr.

Vem kramade du senast? Emil.

Om du skulle vara ett träd, vilket träd skulle du vara? Den sortens träd som
finns vid stranden. Dom ser lixom harmoniska ut.

Vad åt du till middag? Har inte hunnit käka ännu.

Men det blir något rejält eftersom det är träningsdag.

Vad köpte du senast? Ramlösa.

Vad lyssnar du på just nu? Ljudet till kylskåpet.

Vilket väder gillar du mest? En solig vårdag i April fullproppad
med vitsippor.

Vad finns på ditt soffbord? Emils laptop.

Favoritresmål? Jag vill gärna åka till Maldiverna, eller Mauritius.
Eller Aruba. Fast jag är ganska förtjust i Grekland också.

Nämn några saker du inte kan leva utan: Hårspray, Emil, IKEAshopping
och ishockey.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? Emils hand.

Vad skulle du vilja bli känd för? För att ha gjort något som gör skillnad.
Något man kan vara stolt över.

Vad skulle du vilja bli av med just nu? Ett par kilo.

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa?
Jag skulle ju inte banga för en solsemester.

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? Emil För han är en superhjälte
och räddar mig i alla läge.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?