Det borde hålla lillasyster ifrån Ekebo..

2009-03-13, 12:18:48 / KATEGORI:
Min kära mor ringde precis för att be om hjälp. Min 13 åriga lillasyster tjatar sönder mammas öron om att gå på Ekebo. Hon har varit där en gång innan. Och för mammas och min del, räcker det med en gång. För har man klarat sig undan Ekebo utan att ha fått stryk, varit äckelfull eller brottats ner av vakter ska man vara väldigt glad. Mamma behövde hjälp med att göra Ekebo skräckinjagat så lillasyster ska sluta tjata om det där stället. Hjälper inte mitt samtal är det jag som åker till Ekebo i joggingbyxor och tofflor för att gå efter lillasyster hela kvällen och berätta för alla att jag är hennes storasyster. Det borde hålla lillasyster ifrån Ekebo.

Hjälp mig att förklara hur hemskt snorunge discot på Ekebo är?
För min mammas skull så att hon överlever denna helgen.

lillasyster 2

berätta om när jag fick stryk, de blir nog bra. eller säg att jag kommer dit och skämmer ut henne



2009-03-14, 12:11:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?