Dagen började med promenad..

2009-03-12, 16:45:58 / KATEGORI:
Dagen började med en och en halv timmes promenad med Anette. Det var hemskt kallt och blåsigt men det var väldans trevligt. Man glömmer hur härligt det är att vara ute och röra på sig, skulle man inte kunna glömma hur härligt det är att ligga under täcket och titta på film istället?

Jag har även hunnit tvätta all vår tvätt idag, försökte mig även på att tvätta en matta och det var tur att jag inte prova tvätta resten av mattorna också. Hrm. Nu har vi en matta mindre. Den blir till att köpa den där randiga mattan på IKEA som jag är så kär i. Den hade passat i vårt lilla kök.

Nu ska jag vila en stund innan det är dags för att hoppa in i duschen. Ikväll blir det myskväll med tjejerna och det är efterlängtat.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?