Morsdag firande.

2009-06-01, 12:05:37 / KATEGORI: Dagboken



Sista helgen i Maj är avklarad och nu har våren gått över till sommar. Sommarvärmen är här idag och det hade varit guld med en strandvistelse med picknik och grejor. Men min dag består av plugg och fotbollsmatch så det blir till att hålla sig inne fram till samlingsdax. Har en väldans massa plugg och jobb denna veckan, men på fredag är det över. Då ska det lämnas in en matte-uppsats och teoriprov i båda kurserna. Jag har en del att plugga om man säger så.

Gårdagen var fantastiskt underbar och jag bara njöt hela dagen. Vi började med lunch på Telegrafens uteservering och lite strosande på stan tills det var dags att åka hem till Emils mamma och fira mors-dag,där bjöds det på hemmagjord rabarberpaj med glass och vaniljsås. Mums! Vi målade en tavla, pratade en massa och bara njöt av sommarvärmen. Dagen avslutades hemma hos familjen Thulin som stod för kvällsmat och bad.

Jag somnade otroligt gott i världens bästa famn, och det är så underbart att vakna upp bredvid honom varje dag. Den där Emil gör det så fint att leva. Han är bäst. Jag älskar dig min tok-fina kille.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?