Kvällsmys med mig själv.

2009-06-17, 20:56:22 / KATEGORI: Dagboken

Klockan är nu kväll och jag slappar ensam idag igen. Nu är min karl iväg och tränar fotboll, han hann knappt innanför dörren innan han skulle iväg igen. Men jag fick några pussar iallfall så jag klagar inte. Har fått ett nytt favorit tv program på tv3, något slags inredningsprogram. Jag har ingenaning om vad det heter men det verkar vara min smak av tv. Idag har jag städat som tusan, dock ej här hemma utan hos Johanna, som är i Grekland och gottar sig i några dagar till. Hon kommer bli överlycklig.

Imorgon väntas det jobb, och det ska bli gött. Tråkigt att vara ledig för många dagar i rad, jag blir så rastlös. Hoppas att sommarschemat kommer igång nu snart så det blir massvis med jobb. Näh, nu ska jag göra mig en kopp vanilj teá och läsa lite.

Jag har lite bildbrist för tillfället.
Men efter fredag kommer det lite mer nytt och fräscht :)

Jojo

Ååå, vad snäll du är Jonna! Vad glad Johanna kommer bli när hon kommer hem från Grekland. Hoppas du får en bra midsommar! :) Kram



2009-06-18, 07:36:55 URL: http://johannajansson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?