Om tio år.

2009-06-10, 11:02:15 / KATEGORI: Dagboken

Om tio år delar jag vardagen tillsammans med min största kärlek. Emil, såklart. Vi två barn, kanske tre? Jag har ett fast jobb som fritidspedagog och jobbar även sidan av som hobbyfotograf, där jag fotograferar porträttfoto, sportfoto, bröllop, barnkalas, studentfester och andra tillställningar. Vi bor i mitt drömhus. Det blåa intill vägen borta vid ridhuset. Jag håller fortfarande på med hockeyn, den sporten släpper jag aldrig. Våra barn kommer dessutom blir hockeystjärnor, i Rögle såklart.

Hihi.

Hur tror du att ditt liv ser ut om tio år? Berätta gärna..

Nettan

Jag och Robin är gifta sen 8 år och våra barn går i skolan:) Är lika lycklig fortfarande och jag är nog oxå hobbyfotograf:) Har vi tur ikväll på husvisningen så bor vi där, annars bor vi nog i vårt egenbyggda hus. Det finns så mycket man kan skriva men vi är lika lyckliga som vi är nu och lite till:)



2009-06-10, 11:53:05 URL: http://nettanu.blogg.se/

Jonna

Svar tiill nettan: Hur det än blir så kommer ni iallfall fortfarande att vara lyckliga tillsammans! :) Det är kul att tänka på framtiden och skapa realistiska mål för då har man något att sträva efter.. Det blir nästan aldrig som man tänkt sig men man kan iallfall välja att vara lycklig :D



2009-06-10, 15:32:27 URL: http://tolvpack.blogg.se/

Anonym

OJOJ!!!! Nu får du lägga på en rem.......pappa får bygga ut om han ska passa 3 barnbarn:)

Ha det bäst



Kram



2009-06-10, 21:57:22

Jonna

Ha ha ja det får ni göra! Eller så kan ni bygga en stor bur ute i trädgården åt dom :)



2009-06-10, 22:45:02 URL: http://tolvpack.blogg.se/

MATILDA

svar: de är fotade med nikon 50mm f/1.4 UNDERBARA bilder blir det.. det är ofast det objektivet ja använder =) så det rekomenderar jag starkt!



och hm.. om tio år.. då har jag varit en bra betald fotograf inom många olika områden ett bra tag ;) sen är jag och erik gifta! höhö. och har barn... och en masas mer... who knows. framtiden will tell!



2009-06-10, 22:51:57 URL: http://matildahammar.blogg.se/

Jojo

Om tio år så önskar jag att jag och Mange fortfarande är sambos och att han någongång tagit sitt förnuft till fånga och friat till mig så vi till och med är gifta. Jag är 34 år och har precis klämt fram vår tredje och sista unge, som jag lurat Mange på, då han bara vill ha två. Vi bor i ett gammalt hus från 1920-talet med STORA fönster och glasveranda. Jag jobbar som gymnasielärare och trivs och älskar Mange mest av allt trots skitiga kalsonger och döda djur upphängda i garaget ¨å jag får parkera min bil utomhus. :)



2009-06-11, 08:41:18 URL: http://johannajansson.blogspot.com

Jonna

HAHA va roligt jojo! :) Jag önskar dig all lycka i framtiden och håller tummarna för att din bil inte rostar sönder ;) hi hi..



2009-06-11, 11:20:48 URL: http://tolvpack.blogg.se/

Sofi

Om tio år hoppas jag att Matte lyckats förstå piken om att alltid kolla i Guldfynds fönster, det vill säga gift sig med mig. Vi kommer att bo i Ängelholm, i det vita huset nere vid ån vid Hembygdsparken. Det har han köpt till mig för några av sina miljoner han tjänat när han blivit känd. Vi har två barn som tack och lov ärvt sin pappas musikaliska talang, och inte mammas.. Jag jobbar som specialpedagog, möjligtvis rektor. Lärarfamilj blev vi ingen (som väl är) eftersom Matte som sagt är en välkänd (och VÄLBÄRGAD) musiker. Jag kommer även att ha kvar världens finaste vänner!



2009-06-11, 18:44:30

dannjella

Om 10 år är jag 32 år och bor i ett fint, gammalt hus med en lagom stor trädgård, förhoppningsvis tillsammans med en vacker karl, och vi kommer ha 2 barn, en flicka som heter Aryjel och en pojke som heter.. hmm, det ha rjag ingen aning om än. Och ett tredje barn på väg!

Jag jobbar som lärare och trivs bra med det, har duktiga barn och en underbar man!



2009-06-11, 19:37:26 URL: http://vjykort.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?