Jojo är tuff och cool.

2009-06-11, 11:30:01 / KATEGORI: Dagboken

För er som inte läser kommentarer tänkte jag publicera Jojo's kommentar om mitt inlägg "Om tio år" . Jag ler fortfarande när jag tänker på hur go denna Jojo är. Och jag ser lixom allting framför mig när hon skrev sina framtidsplaner på detta sätt: "Om tio år så önskar jag att jag och Mange fortfarande är sambos och att han någongång tagit sitt förnuft till fånga och friat till mig så vi till och med är gifta. Jag är 34 år och har precis klämt fram vår tredje och sista unge, som jag lurat Mange på, då han bara vill ha två. Vi bor i ett gammalt hus från 1920-talet med STORA fönster och glasveranda. Jag jobbar som gymnasielärare och trivs och älskar Mange mest av allt trots skitiga kalsonger och döda djur upphängda i garaget ¨å jag får parkera min bil utomhus. :)"

Jojo är tuff och cool.

Jojo

NEJ MEN GUD JONNA! Vad snäll du är och vilka snälla ord! :) Haha! Men jagtycker nog du kunde rättat mina stavfel innan du la ut det på din blogg. ;) Hoppas du får en bra "student-dag" och en najs helg. :) Sotr kram!



2009-06-12, 11:15:26 URL: http://johannajansson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?