Jag är så lycklig.

2009-06-11, 16:30:55 / KATEGORI: Dagboken


AF Nikkor 50mm f/1.8D :)

Åh! Jag är så lycklig. Nyss hemkommen från en liten shoppingrunda i stan. Det blev en kameraväska och ett nytt objektiv. Hoppas verkligen att det är fint väder imorgon så jag har någon nytta av kameran och mitt nya objektiv. Och för studenternas skull också förstås. Jag pratade med Theresa på msn innan och alla mina magklumpar jag hade inför utspringet och min egen student för tre år sedan kom tillbaks. Jag minns hur adrenalinet pumpade precis innan dörrarna öppnades. Hela jag skaka, och då hade jag inte druckigt en droppe alkohol. Min studentdag är ett underbart minne som jag kommer bära med mig resten av mitt liv. Hoppas att alla morgondagens studenter kommer göra detsamma. Gör er sista skoldag minnesvärd, för nu börjar vuxenlivet och alla dess ansvarsbitar, men även början på ett nytt stort härligt äventyr som inte är en dans på rosor alltid.

Jag ska färga håret. Det blir mörkbrun den här gången. Spännande..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?