Hockeydepp en kväll som denna.

2009-06-18, 23:30:13 / KATEGORI: Dagboken

Jag har fortfarande inte hämtat mig ifrån dagens sorgebesked. Hockeynörd som jag är blir jag lite smått ledsen för det är hemskt tråkigt att världens bästa back ska lämna världens snyggaste lag. Blä! Men jag har kommit på ett namn åt Kennys nya biltvätt som han ska öppna i Änglastan'. Kenny-car-wash. Om ni betonar namnet som ni betonar Kenny Starfighter så förstår ni vad jag menar. Jag är ett geni. Och nog är Kenny en hjälte, Kenny Starfighter kan hoppa och skita. Jepp. Jaha? Alla mina favoritspelare och killar (vid sidan av Emil alltså) har ju numera lämnat mig för andra välbetalda jobb. Cam och Chris drog till Luleå. Sondellen till Modo. Och nu slutar Kenny helt, och öppnar en biltvätt? Vad händer? Om någon hade förutspått detta åt mig för 6 månader sedan hade jag nog börjat gråta. På riktigt. Men nog om hockeydepp.

Klockan är sent och imorgon väntas midsommarfirande. Vi stadgar oss hemma hos Eva & Jesper, men innan dess blir det dans runt midsommarstången i Hembygdsparken. Jag känner för lite Bahnhof imorgon. Är det någon som delar mitt midsommar-kvälls-intresse? Hör av er. Nu är det dags för min skönhetssömn. Sleep tight.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?