Helsvenskt.

2009-06-16, 20:05:24 / KATEGORI: Dagboken



Imorse åkte min fina kille på läger med fritids. Så just nu befinner han sig i Ystad och kommer inte hem förrän imorgon. Frågan är hur jag ska kunna sova utan honom? Scary. Sedan jag kom hem har jag hunnit med en massa grejor.

- Varit ute och gått i cirka en timme.
- Handlat.
- Ätit en lättare middag. Sill & potatis.
- Solat.
- Tvättat en maskin tvätt.

Och nu tittar jag på våra U-21 killar som leder med 5-1. Undra om fotbollskanalens expert skämms över vad han sa imorse om att Sverige skulle få det riktigt tufft mot Vitryssland. Haha. Härligt att se, och vi snacka fem ruskigt snygga mål. Yeah. Kvällen blir lugn och skön..

OLESSIA

mysigt



2009-06-17, 13:17:01 URL: http://dreamolessia.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?