Grillkväll på stranden.

2009-06-23, 21:33:46 / KATEGORI: Dagboken






Ännu en dags ledigt i det fina vädret. Solen är här och mina två första dagar på stranden är avklarade. Mina axlar är röda som tomater och svider lite, men det hör till. Det är ju sommar. Lägenheten är numera aldelles sandig, men vad gör det? Det är ju sommar, det vår lov att vara hur sandigt som helst, till och med i sängen. Dagen har bestått av strand vistelse och långpromenad med min fina vän Johanna. Den som känner Johanna vet att hon har ganska så stora tuttar, enorma skulle jag vilja säga. Det tyckte även en kille på stranden, jag tror aldrig att han sett något så stort faktiskt.

Den okända killen säger: "Jävlar vilka vågor!"
Sen vänder han huvudet åt vänster.
Den okända killen säger: "Jävlar vilka tudor!"
Haha. Det var roligt. Dagens roligaste.

Det blev även en kvällsvistelse på stranden. Grillning och mys med fler fina vänner. Solen sken. Vågorna var stora som tuttar. Sofi och Mattias ustråla kärlek. Reine drack öl. Och alla hade sommarnajs. Nu är sommaren här. Fy vad skönt. För det innebär att det bara är lite mer än en månad kvar tills hockey träningen drar igång.

By the way. Sverige piskar Serbien rejält. Så jävla bra.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?