En regnig kväll.

2009-06-11, 23:13:44 / KATEGORI: Dagboken



Presenterna ligger så fint inslagna på fönsterbrädan. Mina nya kläder doftar gott nytt och är redo att användas för första gången. Nycklar, plånbok, kamera och regnjacka ligger nerpackat i väskan. Jag är redo inför morgondagen med andra ord. Det blir uppstigning 07.00 för att hinna med allt jag ska hinna med innan bussen går mot världens minsta men finaste lilla by. Imorgon ska jag först agera fotograf på Sannas avslutning (min minsta lillasyster), därefter beger jag mig mot Ängelholm igen med Elin (min äldsta lillasyster) för att se när Theresa springer ut. Sen så blir det studentfest i Stidsvig för kusin Kenth som också blir vuxen imorgon. En fullspäckad dag med solsken, förhoppningsvis.

Va roligt med alla kommentarer jag fått!
Tack.

linnea haver

Vore supersött om du la en tanke på min nya bloggdesign och sa vad du tycker? Puss och kram!



2009-06-12, 21:21:04 URL: http://linneahaver.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?