Strandmys

2009-07-16, 20:47:29 / KATEGORI: Summer of 09






En kvällsvisit på stranden med familjen Thulin plus. svärmor! Kan det bli bättre en Torsdag som denna? Svar nej. Vädret har varit underbart idag och jag hoppas att det håller i sig i två veckor till. Livet går som på räls och jag mår så bra just nu. Har knappt hunnit smälta att jag faktiskt har ett nytt jobb, i Ängelholm, dit jag kan cykla varje morgon och inte jobbar helger. Det är underbart och jag längtar tills min första jobbdag den 3 Augusti. Imorgon är det BK jobb 11.00 till 17.00 och sen är det helg och förhoppningsvis strålande väder. Nu ska jag lägga mig i famnen på världens snyggaste kille. Godkväll.

Tippie

Fina bilder!:)

Hoppas du får en jättebra dag imorgon!



2009-07-16, 23:23:12 URL: http://tippie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?