Underbara blå himmel.

2009-07-02, 10:41:33 / KATEGORI: Summer of 09



Solen strålar och himlen är blå, jag älskar det. Tyvärr väntas det kvällsjobb för min del och parkeringsvakteri på Ekebofestivalen. Jag är inte det minsta inspirerad av detta kan jag säga, men jag är så illa tvungen. Fiskmåsarna vi har här i vårt bostadsområde verkar livsfarliga och är inte direkt diskreta av sig klockan 06.00 på morgonen. Inte grannens nyfödde bebis heller och absolut inte vaktamästaren som klipper gräset. Suck!

Imorgon är jag ledig, hoppas på fint väder så man kan köra stek på stranden heeeela dagen. Jobbar hela denna helgen också pågrund av att jag har tagit extra tider både Lördag och Söndag. Om man tänker pengar så kan man jobba hur mycket som helst känns det som.

Va gör ni en så fin dag som denna?

Sofi

NU är din blogg RIKTIGT snygg, gullet! Riktigt snygg! Puss



2009-07-02, 22:28:21

Jonna

Svar: Tack så mycket! Jag tycker dock att den är lite för gul men jag orkar inte ändra mera just nu :) haha!



2009-07-03, 11:44:12 URL: http://tolvpack.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?